Основни задължения:
• Организира движението на документооборота в ЦМБ, води входящата и изходящата кореспондеция.
• Архивира и съхранява документите, съгласно нормативните изисквания.
• Подготвя и изпраща документи към други звена на МУ-София и външни институции.
• Подпомага директора и заместник-директора на ЦМБ при организирането на срещи, работни заседания, график.
При необходимост, замества други служители в отдела на двусменен режим (08:00-16:30 и 10:30-19:00 ч.) и дава съботни дежурства.
Изисквания и необходими умения:
• Отговорна, организирана и комуникативна личност;
• Внимание към детайлите;
• Умее да работи с MS Office (Word, Excel), Google Workspace (Gmail, Calendar, Disk);
• Средно образование. Предимство имат кандидатите с висше образование;
• Професионален опит – 3 години трудов стаж на позиция със сходни задължения.
• Владеенето на английски език на ниво B1+ е предимство.
Ние ви предлагаме:
• Трудов договор на пълен работен ден, с дългосрочен ангажимент;
• Допълнителни парични бонуси през годината;
• Въвеждащо обучение и възможности за надграждане на умения;
• Допълнителни почивни дни;
• Позитивна работна среда с отзивчив и подкрепящ екип;
• Отстъпка при ползване на Мултиспорт карта.
За да кандидатствате, моля да изпратите актуална автобиография и мотивационно писмо до Весела Добревска, специалист „Човешки ресурси“ в ЦМБ, на имейл: v.dobrevska@cml.mu-sofia.bg. Избраните кандидати ще бъдат поканени на интервю. Кандидатите, без пълния набор от документи, няма да бъдат допускани в следващи етапи на подбора.
Политика за защита на личните данни | Политика за бисквитките
© Централна медицинска библиотека – всички права запазени