Please use this identifier to cite or link to this item: http://cml.mu-sofia.bg:8080/jspui/handle/10861/1864
Title: Въвеждане на модел за инжекционна техника в процеса на обучение
Other Titles: Introduction of a model for injection technique in the training process
Authors: Чанева / Tchaneva, Г. / G.;
Димитрова / Dimitrova, М. / M.;
Терзиева / Terzieva, А. / A.;
Богданова / Bogdanova, К./K.
Keywords: практическо обучение; инжекционна техника; стандартен модел
practical training; injection technique; standard model
Issue Date: 2017
Publisher: Централна медицинска библиотека, МУ София / Central Medical Library, MU Sofia
Citation: Сестринско дело, 49, 2017, № 2, с. 28-31 / Information for nursing staff , 49, 2017, № 2, p. 28-31
Abstract: Резюме. За да се повиши качеството на обучението и да се постигнат по-добри резултати при развиването на практическите умения на медицинските сестри и акушерките, се търсят нови методи и средства, чрез които да се подобрят съществуващите традиционни модели. Целта на проучването е да се определят основните елементи на модел за инжекционна техника, който да бъде включен при практическото обучение на студентите от специалност „Медицинска сестра“ и „Акушерка“ с цел повишаване на ефективността при изграждане на манипулативни умения у студентите. Практическото обучение на студентите по сестрински и акушерски грижи, което включва темите за усвояване на манипулативните умения, е необходимо да бъде осъвременено с използването на електронни системи и платформи. ***** Abstract. Aiming to improve the quality of training and achieve better results in developing the practical skills of nurses and midwives, new methods and tools are sought, through which existing traditional models can be improved. The aim of the present study is to identify the main elements of a model for injection technique that will be included in the practical training of nursing and midwifery students in order to increase the effectiveness in the development of manipulative skills in the students. Practical training for nursing and midwifery students, including topics for the acquisition of manipulative skills, needs to be updated with the use of electronic systems and platforms.
Description: Адрес за кореспонденция: Проф. Г. Чанева, дм, Катедра „Здравни грижи“, Факултет „Обществено здраве“, МУ, ул. Бяло море № 8, 1527 София, e-mail: galchan@abv.bg
URI: http://cml.mu-sofia.bg:8080/jspui/handle/10861/1864
ISSN: 1310-7496
Appears in Collections:Сестринско дело / Information for Nursing Staff

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
-SD_2-2017.pdf125.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.